Back when

This outfit is very before-the-blog-me. I used to wear a lot of this type of mini skirt a year or two before I started writing Robot. I found this particular one recently and I liked it enough to keep it. It's corduroy and a really pretty rust colour. Probably not my most worn piece nowadays, as it feels a little short and, well, I currently prefer skirts that start at my waist. Still, no problem styling it together with other autumny tones. I feel very put-together in this outfit.

Ten zestaw jest bardzo w klimacie sprzed bloga. Dużo nosiłam takich minispódniczek na rok czy dwa lata zanim zaczęłam pisać Robota. Tę, z przyjemnego sztruksu w pięknym, rdzawym odcieniu, znalazłam i na tyle mi się spodobała, że postanowiłam ją zatrzymać. Nie zakładam jej zbyt często, bo obecnie wolę kroje zaczynające się w talii, ale zestawiona z innymi jesiennymi barwami całkiem mi się podoba.

Jacket: Top Secret
Cardigan: old, Voegele
Blouse: thrifted
Skirt: found
Scarf: found
Boots: Wojas
Tights: ?
Pin: made it myself

*Photos by my boyfriend, The Fish.

Follow

3 comments:

  1. Brrr, teraz nie ma szans, żebym się tak roznegliżowała, ale widać trafiłaś jeszcze na fajną pogodę. Sweterek mi sie podoba i kolor spódniczki, wyglądasz tak ubrana jak nastolatka- to komplement kochana :))

    ReplyDelete
  2. This is such a great fall outfit! I love the way all of the colors work together, especially with the Autumnal scenery.

    -Linden
    http://lmkirk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I love this outfit and you look super cute in it!!
    The colours are just gorgeous!!
    Much love,
    Mona

    ReplyDelete