In the rains

Contrary to what the title of this post might suggest, the weather has been rather splendid as of late. Still, when my new rain-patterned tights arrived, I felt I needed to play the concept further and chose to pick my the rain cloud pin I had just made. This simple, no-frills outfit felt so great with the addition of those two graphic elements that I decided it was worthy of a photoshoot. So off we went into out favorite fields and caught some of the wonderful light of the evening.

To go further with the theme of my previous post, the dress featured here is also a found item. I was so extremly lucky to have found a bag full of great pieces in my exact size --it really felt like Christmas that day!



Wbrew temu, co może sugerować tytuł tej notki, pogodę mamy raczej znakomitą. Ale kiedy dotarły do mnie nowe rajstopy z wzorem deszczowej chmurki, nie mogłam się powstrzymać, żeby nie pociągnąć tematu dalej. Wpięłam więc broszkę z tym samym motywem, którą ostatnio zrobiłam, i ten prosty zestaw jakoś strasznie mi się spodobał. 

Kontynuuję też temat zapoczątkowany w poprzedniej notce i mam na sobie znalezioną sukienkę - jedną z rzeczy, które wpadły mi w ręce w torbie zostawionej przez kogoś pod śmietnikiem. Wszystkie sztuki z tej torby były w moim rozmiarze i kiedy je znalazłam, czułam się, jakbym miała dodatkowe urodziny. Takie niespodzianki mogłyby zdarzać się częściej!

Dress: found
Cardigan: thrifted
Tights: Funpol via Allegro
Pin: made it myself
Bag: L'Artigiano
Boots: Wojas
Scarf: Rossmann, old



Follow

9 comments

  1. no proszę to taki Mikołaj do Ciebie przyszedł ;D fajna stylizacja i bardzo ciekawe rajstopy :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Rajtki świetne! :) . Nooo uratowałaś ubrania, brawo! :)... p.s. trwam w postanowieniu nie kupowania bubli w sieciówce i póki co dobrze mi i lekko. Jest super. Może wreszcie zdecyduje się na zakup 50- letniego cylindra :D.

    ReplyDelete
  3. Awesome style :) I think you must share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    ReplyDelete
  4. urocze zdjęcia ! a rajstopy mnie urzekły :)

    ReplyDelete
  5. I love those tights and the pin you made is so sweet!

    ReplyDelete
  6. Fenomenalne zdjęcia :) Ach, to światło jesienne, bosko!
    Miałaś farta, cieszę się z Tobą, że tak Ci wszystko spasowało, bardzo łądnie wyglądasz:) Rajstopy ciekawe, nawet na niepogodę idealne, bo rozchmurzą przechodniów :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete