Back with the birds

I nearly forgot that I had this bag. It was laying in the back of my closet for the last few months and only recently did I dig it out again. It's one of my favorite thrifting scores: I mean, a true vintage McDonald's novelty bag? What a treasure! Also the dress is the same I wore two years ago, when I was only starting to blog here. I wore it a lot during this whole time but never blogged about it so it was high time to show it again.



Niemal zapomniałam o tej torbie. Kilka ostatnich miesięcy spędziła zakopana w mojej szafie i dopiero niedawno na nowo ją odkryłam. To jedno z moich ulubionych znalezisk z second handów. No wiecie, prawdziwa, vintage'owa torba z McDonald'sa? To ci dopiero skarb! Sukienkę też odkopałam. Mam ją od dwóch lat, kupiłam ją, kiedy zaczynałam pisać tego bloga i potem jakoś od tego czasu się nie złożyło, żeby się tu pojawiła. Czas więc najwyższy, by ją znowu pokazać.

Dress: New Look
Bag: thrifted, vintage
Flats: even&odd via Zalando
Hat: thrifted

*Photos by my boyfriend, The Fish.
Follow facebook bloglovin pinterest instagram tumblr email

8 comments

  1. Torba po prostu prześwietna, prze-świet-na!!!! Sukienkę dobrze zobaczyć i w dwóch odsłonach - od razu podążyłam do tamtego posta na karuzeli :D. Dziś znowu motywy jaskółki (i ważki) są na czasie w czarno-białych kombinacjach :D. Dobrze jest nie pozbywać się ubrań :))))) . Całość jak zwykle robi na mnie wrażenie!!

    ReplyDelete
  2. Lovely look!
    The dress is adorable and perfect for these hot summer days and I love how well the bag and flats match. So cute :)
    Kisses,
    Alina

    ReplyDelete
  3. A to ci dopiero, hihi, torba prawdziwy skarb, niczym kolekcja Moschino ;-), czadersko wygląda. I buty kolorystycznie pod nią dobrałaś. Sukienki to Ci szczerze zazdroszczę, taka w jaskółki to mi się marzy już od dawna :) Ślicznie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  4. Sukienka i kapelusz przeurocze! Wyglądasz bardzo dziewczęco, jak zawsze ;))

    ReplyDelete
  5. torba genialna! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. The dress is so sweet and looks gorgeous with the yellow bag and shoes :-) Hope you are having a great summer!

    ReplyDelete
  7. Torba kojarzy mi się oczywiście z Moschino ;) !
    Wyglądasz magicznie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com

    ReplyDelete