The Giveaway Winners Announced!

So! Finally, my giveaway has come to an end and now the moment has come that I announce the winners! I can't tell you how happy I was to see all your entries. Reading them as they kept flowing into my inbox felt so great and while I knew I had wonderful readers, it was a truly fantastic experience to get to know you guys a little bit better through your answers. I believe some of your personalities shone through your comments and that was so lovely to see! I feel very special thanks to you because I know that many smart people come here. And being around smart, reflexive people is the best thing I could ever dream about.

So, thank you!

I also want you to know that it took me some serious thinking to come up with the winners. A vast majority of the comments you wrote were really thought-through and I loved them so much... 

A więc! Zakończyło się moje rozdanie i nadszedł moment, w którym muszę ogłosić zwycięzców! Nie wyobrażacie sobie nawet, jak wspaniale się czułam, widząc kolejne Wasze zgłoszenia spływające do mojej skrzynki pocztowej. Wiedziałam, że mam cudownych czytelników, ale dzięki Waszym przemyślanym odpowiedziom mam wrażenie, że poznałam Was troszkę lepiej. Chyba jakaś część Waszych osobowości przeniknęła do zgłoszeń, które mi wysłaliście - i bardzo, bardzo miło było mi ją poznać. Czuję się wyjątkowa dzięki Wam - bo wiem, ilu mądrych ludzi tu bywa. A otaczać się ludźmi mądrymi i refleksyjnymi to najlepsze, co mogłam sobie wymarzyć.

Dziękuję!

Chciałam też powiedzieć, że musiałam się mocno namyśleć, zanim wybrałam zwycięzców. Znakomita większość Waszych zgłoszeń była bardzo przemyslana, osobista, i niesamowicie mi się podobała. 

But without further ado, let me announce the winners!
Ale nie przedłużajmy już - czas poznać zwycięzców!


The skirt goes to Mona (Curls'n'Cakes)!
I loved your answer the most, hands down. It felt so personal and strong and empowering. Just listen:
I would love to win a skirt in fabric 3. And the place I would wear it would be a boring place like work - but I would wear it with pride because the people at my work in science (I work at a laboratory) already think I usually am too dressed up. So I would love to have a floral skirt and to show them that "Yes, I am too dressed up - and I love it!". There are certain stereotypes that exist in the world of science. First of all it's a male dominated world, and females are expected to be as much like the men as possible in order to receive the same amount of respect. Well I don't want to be like the men. I want to show off my feminine style with my clothes, and show people that you can be feminine and "pretty", and still be smart. Being feminine does not make you any less intelligent. So I would wear your skirt as a statement! My mind is my tool, and I'll look girly and feminine in a floral skirt while being the best and smartest I can be!
Spódnicę otrzymuje Mona (Curls'n'Cakes)!
Twoja odpowiedź spodobała mi się zdecydowanie najbardziej. Była bardzo osobista, mądra i wzmacniająca! Posłuchajcie tylko:
Z przyjemnością wygrałabym spódnicę z tkaniny numer 3. A założyłabym ją do tak nudnego miejsca, jakim jest praca - ale nosiłabym ją z dumą, bo moi współpracownicy (pracuję jako naukowiec w laboratorium) i tak już myślą, że ubieram się przesadnie. A więc wspaniale byłoby założyć spódnicę w kwiaty i pokazać im, że "Tak, jestem przesadnie ubrana - i tak mi się właśnie podoba!". W świecie nauki istnieją pewne stereotypy. Przede wszystkim jest to świat zdominowany przez mężczyzn, a kobiety, jeśli chcą być tak samo szanowane, mają zachowywać się możliwie najbardziej po męsku. Cóż, ja nie chcę upodabniać się do mężczyzn. Chcę się chwalić swoim kobiecym stylem, podkreślać go kobiecymi ubraniami i pokazywać, że można być kobiecą i "ładną", a jednocześnie nie ustępować nikomu intelektem. Bycie kobiecą nie ujmuje nikomu rozumu. Nosiłabym więc twoją sukienkę jako manifest! Mój umysł jest moim narzędziem i będę dziewczęca i kobieca w kwiecistej kiecce, a jednocześnie będę najmądrzejsza, jak potrafię!

The bowtie goes to Demi (Carbon Chic)!
I was truly touched by your generosity! You asked for a bowtie not for yourself but for a significant other who is always there for you and I think that speaks volumes about your kind self. 
Here's what Demi wrote:
What I would really love is an anchor bow tie for a present for my partner. First off, he is crazy about anything with anchors on it, not even exaggerating. I'm planning to buy him a belt with an anchor buckle on it for a present soon and a fantastic hand-made anchor bow tie would be a crazy awesome item to pair with it. The craftsmanship of that bow tie looks amazing, I know he'd really love it. Secondly, he supports me with all my sewing endeavors, drives me to far off reaches of my city to pick up vintage patterns from garage sales, created that naughty SCOPA site (hehe) for me to enjoy, and bought me an overlocker for Easter. I could ask for more clothes for myself but I think he deserves it more than I do.
Muszkę otrzymuje Demi (Carbon Chic)!
Wzruszyła mnie Twoja wielkoduszność! Poprosiłaś o muszkę nie dla siebie, ale dla swojego partnera - człowieka, który zawsze jest za Tobą. Myślę, że to bardzo wiele mówi o tym, jak dobrym jesteś człowiekiem.
To napisała Demi:
Naprawdę chciałabym muszkę w kotwice dla mojego partnera. Przede wszystkim dlatego, że on szaleje za wszystkim, co ma na sobie kotwice - nie przesadzam. Planuję kupić mu pasek ze sprzączką w kształcie kotwicy, a fantastyczna muszka ręcznej roboty pasowałaby do niego idealnie. Wykonanie tej muszki wygląda wspaniale i jestem pewna, że byłby zachwycony. Po drugie chciałabym mu ja ofiarować, bo wspiera mnie we wszystkich moich szyciowych przedsięwzięciach, wozi mnie na dalekie krańce miasta, żebym mogła odebrać wykroje sprzed lat z wyprzedaży garażowych, stworzył dla mnie tę stronę z archiwum wykrojów i kupił mi overlock na Wielkanoc. Mogłabym poprosić o kolejne ubranie dla siebie, ale myślę, że jemu należy się bardziej niż mnie.

The peter pan collar goes to Kenna (Kenna and Lulu)!
I just couldn't contain myself with joy when I read the small play/song you wrote for me! Kudos for your creative skills, my dear!
Here's what Kenna wrote:
I would definitely, absolutely pick a peter pan collar in fabric #1. 
Here is a song to tell you why!

- Ukulele Intro - 
The secretary of the collars club is me, and I'm the luckiest secretary you'll ever see! Our club loves throwing a javelin and going time travelin' throughout the history of collars!

I could be a queen sitting with her crown and plenty of ruffles going up and down her perfect chin, ruffled collars are for the win!

Do de do la la la de day! There is plenty to day about the prize from this giveaway!
Kołnierzyk bebe otrzymuje Kenna (Kenna and Lulu)!
Nie mogłam się powstrzymać od śmiechu, czytając Twoje zgłoszenie! Napisałaś dla mnie piosenkę! Gratuluję kreatywności, moja droga.
Kenna napisała tak:
Wybrałabym z pewnością, na sto procent, kołnierzyk z tkaniny numer 1.
A oto piosenka, która to tłumaczy!

- Wstęp na ukulele -
Oto ja, sekretarz klubu kołnierzykowego i nie ma ode mnie nikogo szczęśliwszego! Nasz klub podróżuje w czasie i przez historię kołnierzy przemieszcza się!

Mogłam być królową w koronie, mieć koronek pełne dłonie, ale ty nic nie wiesz, chmyzie, o tym, jak się rządzi w kryzie!

Tam taram tatam tatam! Dziś taki dzień, że może coś wygram!
(Jestem strasznie dumna z tego pokracznego tłumaczenia.)

And since I had a REALLY hard time choosing the winners, I want to award a few more of you guys for your awesome answers. All those listed below are entitled to a bowtie or a peter pan collar --whatever they choose, in the fabric of their choice. Enjoy!
Rynn (Bzdurynn), Bivi (Alive As Always), Joanna (Moda di Giovanna), Anonymous fromJuly 6, 2015 at 12:13 AM, Emma Davidson, Maritta, Róża (Anonymous from July 9, 2015 at 4:22 PM), Wiebke (Nähzimmerblog), Pati (Boho Street), Anita (Polish Belieber) and Marta (Modenfer)
I know some of you signed up for a skirt but I can only give away one. If, however, you can find some use for a bowtie or a collar --they're yours for the taking!

Please contact me within three days from now (you have till Monday) to claim your rewards and settle the details: please confirm the item you choose, your fabric choice. Email me with all the info at arobotheart(at)gmail.com.

Thank you for participating! I've enjoyed this giveaway immensly and I sure hope you did, too!

A jako że naprawdę z trudem wybierałam zwycięzców, to... chcę wynagrodzić też kilka dodatkowych osób! Wszyscy wymienieni niżej mają prawo do kołnierzyka lub muszki z wybranej przez siebie tkaniny. Miłego!
Rynn (Bzdurynn), Bivi (Alive As Always), Joanna (Moda di Giovanna), Anonymous fromJuly 6, 2015 at 12:13 AM, Emma Davidson, Maritta, Róża (Anonymous from July 9, 2015 at 4:22 PM), Wiebke (Nähzimmerblog), Pati (Boho Street), Anita (Polish Belieber) and Marta (Modenfer)
Wiem, że część z Was pisała się na spódnicę, ale mogę rozdać tylko jedną. Jeśli jednak znalazłybyście zastosowanie dla kołnierzyka lub muszki - to są dla Was!

Skontaktujcie się ze mną, proszę, w przeciągu trzech dni (macie czas do poniedziałku), by potwierdzić, że jesteście zainteresowane odbiorem nagrody. Napiszcie mi maila z informacją o wybranej tkaninie, o tym, którą rzecz wybieracie. Czekam na Wasze maile pod adresem arobotheart(at)gmail.com.

Dziękuję wszystkim za udział! Świetnie się bawiłam i mam szczerą nadzieję, że Wy też!

Follow facebook bloglovin pinterest instagram tumblr email

4 comments:

  1. Ojej! DZIĘKUJĘ! Jest mi ogromnie miło, że już niedługo będę mogła patatajać w robociej muszce <3
    Klaro, jesteś niesamowita, więc przyciągasz niesamowitych ludzi. Zwycięskie zgłoszenia są fantastyczne, a Twoje tłumaczenie piosenki rozłożyło mnie na łopatki :D Ale przyznaję ze wstydem, że słowo "chmyz" musiałam sobie wygooglować :D
    Jeszcze raz ogromnie dziękuję i ślę moc uścisków!

    P.S. od wczoraj nie mogę przestać grać w Alphabears... wciągnęło mnie na amen!

    ReplyDelete
  2. Congrats to the winners!!! =)

    ReplyDelete
  3. I'll admit, Mona's answer is absolutely brilliant! All the more reason to love her!
    Also, thank you for picking me as one of your almost-winners LOL it means a lot to me! Chat with you soon! ;)

    Alive as Always

    ReplyDelete