Inspiration Thursday: And Mary

And Mary
I've been on an animal jewellery kick lately. Well, probably for the last few years, really. But lately I've been coming across very interesting examples of said jewellery, and one of those is this splendid collection from And Mary. Their pieces come in variety of shapes and forms and are made from different materials but I'm enamoured with these hand-painted porcelain thingies. They are just adorable! I love the attention given to detail in each and every piece. My favorite has to be the blue tit necklace --it's very unique and I have never seen a necklace featuring a bird that would be frozen in movement like this one.

And Mary
Lubię biżuterię przedstawiającą zwierzęta. Lubię ją od lat, ale, tak po prawdzie, dopiero niedawno zaczęłam znajdować ją w takiej wersji, która naprawdę mi się podoba. Co mnie zresztą bardzo cieszy. Znalazłam na przykład And Mary. Mają duży wybór i wzorów, i materiałów, z których tworzą swoje drobiazgi, ale najbardziej mnie urzekły te cacka z ręcznie malowanej porcelany. No, precjoza! Ale tak serio. Nosiłabym prawie wszystko. A najchętniej tę sikorkę. Nie widziałam jeszcze podobnie oryginalnej ptasiej biżuterii. I nie tyle chodzi mi o gatunek ptaszyny, ile o ten zamrożony ruch. Strasznie mi się to podoba.
facebook bloglovin' pinterest instagram tumblr rss contact

Comments

Post a Comment