Changes, changes...

You might notice that I've given this blog a nice and much needed redesign! 

For some time now, I've been getting mad trying to find something - ANYTHING really - in the archives of my blog, and I've been defeated every time. Not enough categories to discover, not enough tags to search by... just a general mess. I guess it must've been even worse for you, my dear readers! At least I can vaguely remember what happened to me and when but you --you could've just gotten lost in the labirynth that this blog has become. Well, no more!

Knowing this was an issue and actually hearing about it from another helpful blogger, Anna Valetta, was just the trigger I needed to take the neccessary steps. And so, after a few tries and changes of mind, I've come to this very moment you can see: new categories and topics to browse by are now listed, new tags have been added, social icons added, popular posts featured and larger font size set. Also, some more colour in the layout. I do hope this makes your experience better. I already know it's much easier for me to read and search through Robot right now.

That said, if there's anything you still find lacking, anything you think might need a redesign --be sure to let me know! I want to make this blog as enjoyable for you as it is for me.


Być może zauważyliście, że zrobiłam blogowi od dawna potrzebny lifting.

Od jakiegoś już czasu denerwowało mnie to, jak trudno mi się dostać do pewnych postów, jak trudno znaleźć notki o wspólnych wątkach... blogowi brakowało kategorii, tagów i masa tematów ginęła wśród kolejnych postów. Skoro przeszkadzało to mnie - a ja przecież przynajmniej mniej więcej wiedziałam co i kiedy pisałam - to Wy, moi czytelnicy, musieliście być totalnie zagubieni. Już nigdy więcej!

Sama dobrze wiedziałam, że to problem tego bloga, ale kiedy dodatkowo usłyszałam bardzo mądrą i konstruktywną krytykę od innej blogerki - Anny Valetty - to był to właściwy moment, żeby zadziałać. Trochę pokombinowałam, zmieniłam zdanie co do różnych elementów z pięć razy, ale w końcu doszłam do tego, co teraz możecie oglądać. Mamy listę kategorii i tematów, na które często piszę. Pojawiły się ikonki do różnych miejsc w internecie, gdzie też można mnie znaleźć. Pododawałam tagi tam, gdzie ich brakowało. Wyszczególniłam najbardziej popularne posty. Powiększyłam stopień pisma w całym blogu. Dodałam też trochę koloru. Teraz Robota nie tylko czyta się przyjemniej, ale i łatwiej się przeszukuje.

Jeśli będziecie mieli jakieś sugestie co do nowego układu, jeśli przyjdzie Wam do głowy coś, czego wciąż brakuje - piszcie śmiało! Chcę, by ten blog był dla Was równie przyjemnym miejscem, jak dla mnie.

3 comments

  1. Bardzo dobre zmiany, aż chce się klikać :)

    ReplyDelete
  2. It looks great! I admit I'm very happy with the larger font size. It's easier on my tired eyes. Thank you!
    Well done!
    xo

    ReplyDelete
  3. Jej! Dziękuję.
    Zła kobieta ze mnie, że dopiero teraz się odzywam.

    I gratulacje! Wybacz słownictwo, ale odwaliłaś kawał dobrej roboty ze zmianami :)

    ReplyDelete