2014 wrap up! Podsumowanie 2014 roku.

Everybody's doing this wrap up of the last year thing, so I thought I'd do the same, just for fun and to actually see what I've achieved in the past year. O, so here goes!

Wszyscy znajomi blogerzy podsumowują teraz ubiegły rok, więc pomyślałam, że zrobię to samo, żeby się przekonać, ile zrobiłam i co najbardziej mi się podobało. Przekojamy się!

In August I remembered that I since I'd tried it out a year prior, I've liked sewing. So, I sewed me a few things this year, too, and I'm unstoppable now! I'm getting better and better and even started sewing for other people. Yay! 

You can click on the photos to navigate to the right post.

Szycie
W sierpniu przypomniałam sobie, że od kiedy rok wcześniej uszyłam swoją pierwszą sukienkę, polubiłam terkotanie maszyny i towarzyszące mu czynności. W tym roku uszyłam więc kolejne rzeczy i niektóre z nich pokazałam na blogu. Coraz lepiej mi to idzie i zaczęłam nawet szyć dla innych - to dla mnie duża rzecz!

Zdjęcia są klikalne i odwołują do odpowiednich notek.


Some of my favorite outfits last year were those pictured below. Again, the photos are clickable.

Mój własny styl
Kilka moich ulubionych zestawów z ubiegłego roku znajdziecie poniżej. Zdjęcia znowu klikalne.


I've made some new friends over the internet, coming from such many different places, just thanks to the fact that I'm writing this blog! I'm very happy about each and every connection. Those small tokens of time we take in our busy life just to comment on our blogs make me feel grateful. I really appreciate this. Some of the people that won me over this year and influenced me in many ways are lovely Ette from Parva Sed Apta, Katie from Coeurs de Foxes, Tina from La Dulsa Tina, Seamstress Żaneta from Krawcowa Żyrafko and the whole We Sew Retro community (this must be the blog I've spent most of my time on this year!). I may not always comment but know this: I'm carefully watchinc and reading and always marveling at what you create, ladies.

This blog is a small space for me in the internet community of personal style bloggers and retro sewists, and it makes me very happy that it's finding its way to people's hearts. You are very dear to me, my readers! This blog is written as much for me, as it is for you. So, I'd like to know what you would like to see more of on this blog. Outfits? Sewing posts? Tutorials? Personal stuff? I'd be glad to hear what you have to say so don't be shy!

Inni ludzie i ich wspaniałe blogi

Dzięki temu blogowi poznałam w tym roku sporo nowych osób, z którymi udało mi się nawiązać nić porozumienia. Bardzo mnie cieszy każda taka znajomość i jestem wdzięczna za każdą krótką chwilę, którą poświęcamy sobie wzajemnie w naszym pędzącym życiu, choćby po to, by napisać komentarz na blogu. Robi to na mnie naprawdę duże wrażenie, że ludzie z tak różnych miejsc na całym świecie potrafią się odnaleźć w gąszczu internetowych informacji i zostać ze sobą na dłużej. Wiele jest blogów, w których znajduję inspiracje, ale w tym roku najciekawsze i najprzyjemniejsze chwile spędziłam u Ette z Parva Sed Apta,  Katie z Coeurs de Foxes, Tiny z La Dulsa Tina, Żanety z Krawcowej Żyrafko, a także na We Sew Retro, które odwiedzałam w tym roku chyba najczęściej. Nie zawsze komentuję, ale wiedzcie, że odwiedzam Was, czytam i zachwycam się każdą kreacją.

Mój blog jest małym, cichym miejscem w blogosferze szafiarskiej i szyjącej, i bardzo mnie cieszy, że znajduje sobie drogę do ludzkich serc. Jesteście dla mnie bardzo ważni, moi czytelnicy! Nawet, jeśli tylko czytacie i nie komentujecie, to wiedzcie, że sprawia mi dużą przyjemność, że ktoś przychodzi do mnie, bo znalazł tu coś, co mu się podoba. Wychodząc Wam na przeciw chcę zapytać o to, co chcielibyście znaleźć na tym blogu. Więcej zestawów ubraniowych? Więcej szycia? Tutoriale? Wyimki z tego, co się u mnie dzieje? A może jeszcze coś innego? Dajcie znać, co Was ciekawi!

7 comments:

  1. Ja chciałabym znaleźć jak najwięcej Twoich zdjęć. Są magiczne! Pod tym względem Twój blog wyróżnia się na tle innych.

    ReplyDelete
  2. Oh, thank you so much for your words, I am always so happy to hear that my blog really means something to other people, I really appreciate this, thank you!
    And I am still amazed about all the beautiful sewing you have shown the past year, are you sure you have been doing this for only such a short time? ;-) You are so unafraid when it comes to new patterns and just go ahead and the result are so marvellous, be assured that this is something you inspire me and my always insecure self with.
    ~ette

    ReplyDelete
  3. I am so envious of all your creations! They all look so great!!

    SaraLily
    In a Nutshell...

    ReplyDelete
  4. Jak miło znaleźć kolejną duszyczkę, która też szyje ! i wychodzi jej to super :) Witam :)))

    ReplyDelete
  5. ten rok był dla Ciebie naprawdę udany! i widzę moją ulubioną sesję nad morzem i tyle cudownych sukienek <3 ah oh ah oh zachwycam się bez końca <3 i nawet o małym lisie wspomniałaś! serce mi mięknie na sto trzy <3

    ReplyDelete
  6. Wszystkie Twoje dzieła bardzo mi się podobają. Moja mama szyje, więc uwielbiam rzeczy szyte na miarę, są niepowtarzalne i mają duszę.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Your outfit posts are very inspiring. So, I vote for more of that:)

    ReplyDelete