What I made Wednesday: Wondrous Pin-up Gals on Their Awesome Bicycles!

Some time ago I had a wonderful opportunity to work for Electra Bicycles as a photographer. I had two wonderfully natural models dressed as pin-up girls frolicking with their bicycles in front of my camera. One of the best shoots I'd had to date! A year later I am still loving the results. The girls did great work.
 

  

By the way, for those of you who read Polish, I gave an interview a few months ago about taking photos for a fashion blog. I talked about various poses, making use of different light conditions and, most of all, how a blogger can show that she's happy with her clothes! Head over here to read it! Być Szafiarką is a brand spanking new portal for fashion bloggers.







Jakiś czas temu miałam ogromną przyjemność pracować jako fotograf dla Rowerów Electra. Przed moim aparatem stanęły piękne i wdzięczne, pin-upowe modelki harcujące wśród boskich rowerów. To jedna z najbardziej udanych sesji, jakie do tej pory robiłam! w rok po niej wciąż jestem zadowolona z wyników. Dziewczyny świetnie się spisały.

Przy okazji, jeśli czytacie po polsku, to zapraszam do czytania wywiadu, którego udzieliłam parę miesięcy temu na temat fotografowania na bloga modowego. Mówiłam o pozowaniu, wykorzystywaniu różnych warunków oświetleniowych, a przede wszystkim o tym, w jaki sposób blogerka może pokazać, że to, co robi, sprawia jej wielką frajdę. Klikajcie tutaj po całość. Być Szafiarką, gdzie w tej chwili prezentowany jest wywiad, to zupełnie nowy portal dla blogerek modowych.

2 comments: