Late What I Made Wednesday


Life's been so busy lately, with my boyfriend getting sick and the extremely hot weather and some commissions around the corner, that I'd literally forgotten what day of the week it is. So here goes another What I Made Wednesday. This time, take a look at some of my drawings from the series that I like to call "Talking Animals". I've been making so many of those illustrations for my friends, I actually lost count! But I think I've stopped at 40. These are my favorites.

Techniques used: Adobe Illustrator CS2, Wacom Intuos 3 tablet






Życie jest ostatnio tak zwariowane, że między chorobą mojego chłopaka, potwornymi upałami i kilkoma zleceniami dosłownie zapomniałam, jaki jest dzień tygodnia. A więc nadeszła kolejna środa z moimi tworami. Tym razem przed Wami kilka z moich rysunków z serii, którą nazywam "Gadające zwierzęta". Rysowałam tak wiele tych zwierzaków na zamówienie swoich znajomych, że już przestałam liczyć. Skończyłam chyba około 40 rysunków. Te tutaj to moje ulubione.

Comments

  1. Śliczne są.
    Mam nadzieję że Twój chłopak szybko wyzdrowieje.
    Inspiracje genialne a sesja pin up wyszła niesamowicie, modelki z ciekawą urodą!!!

    Btw, coraz badziej podoba mi się wygląd Twojego bloga : )))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Cieszę się, że Ci się podoba :).

      Na szczęście już oboje jesteśmy zdrowi (ja po drodze złapałam od niego to samo paskudztwo).

      Delete

Post a Comment