It's good to be back


Our little stay by the sea was fantastic. So fantastic indeed, that we decided to lengthen it. My friend Ela and I stayed for three more days and it was so worth it! After leading a three-days photography workshop I've already told you about, it was great to have another three days full of simple leisure, girl-talks, shopping, sunbathing, wading in the sea, doing silly things and eating delicious fish. All in all, I finally got some decent rest. I've been needing that for a long time now.

The dress I wear in these photos is a little gem found at my favorite thrift store in Warsaw, Wzorcownia. It is my go-to dress when I have no time to improvise with clothing or just don't feel in the mood for something more fancy. I've been turning to it a lot this summer, it's a perfect everyday piece, easy to match with pretty much anything.




Dress: Wzorcownia at Chmielna street (Denim Co.)
Bag: Cropp
Robot necklace: Rossmann
Belt: no name
Flats: no name
Glasses: gift from a friend
Scarf: borrowed from Ela
Photos: Ela

Nasz mały wypad nad morze okazał się fantastyczny. Tak fantastyczny, że postanowiłyśmy z moją koleżanką, Elą, zostać jeszcze chwilę dłużej. Po trzech dniach prowadzenia warsztatów fotograficznych, o których pisałam wcześniej, trzy dodatkowe wolne dni były po prostu wymarzonym wypoczynkiem. Spędziłyśmy je w Ustce na wysypianiu się, leżeniu plackiem na plaży, walce z falami, jedzeniu przepysznych ryb, babskich rozmowach, paradowaniu po bulwarach i robieniu innych głupstw sprzyjających odpoczywaniu. A wypoczynek bardzo mi się już należał, więc czerpałam pełnymi garściami.

Sukienka, którą mam na sobie na zdjęciach, to mały skarb, który znalazłam w moim ulubionym second handzie, Wzorcowni. Kiedy nie wiem, co rano na siebie założyć albo nie chce mi się improwizować z bardziej wyszukanymi zestawami, sięgam po tę sukienkę. Łatwo ją dopasować do wielu rzeczy, więc często w niej chodzę tego lata. Jest wprost idealna jako ładny, codzienny ubiór.

2 comments

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. Nie dziwię się, że ją tak lubisz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Dużo w niej chodzę, zmieniam dodatki, żeby było ciekawie - za jakiś czas dodam remix z nią w roli głównej :).

      Delete